[Pardus-kullanicilari] Vestel

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
17 Haz 2010 Per 22:06:02 EEST

selamlar turgut bey ağzınıza sağlık elleriniz dert görmesin  işte her zaman derim işi başından halletmek gerekli   eğer bu işi başarırsak zaten ati ve amd kullanıcıları bir anda pardusa geçip bu donanıımları değiştirecektir vestel böyle bir olaya türkiye de türkçe konuşulur türkçe yazılım  işletim sistemi vestelde  bulunur diye birde atiket yaptımmı  işler yoluna girer  bu zaman alsada artık teknoloji ilerledi tek yapacakları montaj sırasında istek olmadığı sürece pardus a uygun donanım ve pardus işletim sistemini kurup satmalıdır  elindeki eski pc leri olanları bir düşününsene  ben başta olmak üzere kim bilir kaç kişi takas yoluyla  vestelin kapısını çalacaktır  selamlar saygılar