[Pardus-kullanicilari] Vestel

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
17 Haz 2010 Per 18:57:43 EEST

Bugün CASPER bilgisayarları AR-GE departmanından bir görevli ile görüşerek
ATİ ekran kartları nın sürücüleri konusunda bir görüşme yaptım özetle;
Böyle bir sorundan haberdar olmadıklarını ancak Dizüstü bilgisayarlarda
ağırlıklı olarak Nvidia kullandıklarını fakat masaüstü bilgisayarlarda ATİ
ve nvidia karışık olarak ürettiklerini, Türkiye deki bazı Kamu kurumları ile
belediyelerin peyderpey PARDUS a geçtikleri kendilerininde bilgileri
dahilinde olduğunu hatta bir ara PARDUS işletim sistemli bilgisayarları
satışa sunduklarını fakat ATİ nin sürücü sıkıntısını yarattığını
bilmediklerini, konuyu firma olarak değerlendirip mail yoluyla bizleri
bilgilendireceklerini neticede konunun sadece kendilerini değil üretici
firma ilede görüşme yaparak durumu değerlendireceklerini belirttiler.