[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 53, Konu 26

AbdurrahmaN BAL abdurrahmanbal2012 at gmail.com
17 Haz 2010 Per 02:46:31 EEST

hüseyin dediklerini yapmıştım

1. metal soğutucuyu temizledim.
2.termal macunu, en iyi kaliteli macunlarla deniçtirdim.
3. bu yertmedi. +. fan taktım. sabit deyil ona göre yer ayarladım. tam
metela vuruyır rüzgar.
4. metal acayip dercede sınıyor. ve sonra chip set de ısınmaya başlayınca
bilgisayar tamamen donuyor. ve resetlemeden çalışmıyor..
5. win kullanırken hiç böyle sorunla karşılaşmadım. sadece pardusta oluyor.
6. video izlerken bile donuyor. yani yüksek kapasite bir iş yapmasamda donma
yapıyor..
7. 512. asus, ati yonga setli ekran kartı
8. 2 tane büyük. birtanede normel fan çalışıyor tam kapasite.. orta boy olan
ekran kartı için..
9. güç kaynağı kullanıyorum,
10. ekran kartını tamamen çıkartıp. onbort ekran kartını kullandığımda bu
süre uzuyor...

Message: 8