[Pardus-kullanicilari] EKRAN SORUNUMUN HALLEDİLDİĞİNE DAİR EK BİLGİ.

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
18 Haz 2010 Cum 00:21:06 EEST

Ekran sorunumun halledilmesine dair eksik verdiğim bilgiyi tamamlayayım:

 http://cekirdek.pardus.org.tr/~fatih/packages/2009/xorg-video-radeon-6.13.0-19.pisi

> radeon sürücüsünün seçilmesi gerektiğini unutmayın.
Bana önerdiğiniz yukarıda koyu italik linki indirip kurmuştum, ekran sorunum hallolmuştu.

radeon sürücüsü nedir? nasıl seçilir bilmediğim için o kanuda işlem yapamamıştım.

Bu bilgiyi aktarmamda yarar vardır diye düşündüm.

Herkese sağlıklı uzun ömür dileklerimle...

Hoşça kalınız.

Hasan Bektaş

Yeni Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.
http://windows.microsoft.com/shop