[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009_2 için UML State Transition Diagram Oluşturma

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
17 Haz 2010 Per 22:10:25 EEST

On Wednesday 16 June 2010 21:39:35 Fatih YILDIZHAN wrote:
> Merhaba,
>
> Yazılım Mühendisliği 2.Sınıf üniversite öğrencisiyim. Pardus 2009.2 sürümü
> için UML State Transition Diagram oluşturmak istiyorum. İnternette farklı
> konular için hazırlanmış birçok diyagram mevcut. Fakat hazırlayacağım
> diyagramın hangi standartta olacağını bulamadım. Örneğin kurulum
> aşamasındaki sayfaları hangi şekil ile, bu sayfalardaki butonları hangi
> şekil ile, İleri-Geri butonları hangi şekil  ile göstermeliyim?

State transition diagram'ları [1] linkinde bahsedildiği şekilde yapmanız uygun
olacaktır, diğer şekillerinde de(nelerle karşılaştınız bilmiyorum ama) bundan
farklı olacağını zannetmiyorum.

Çizim için de ana depoda bulunan *dia* adlı programı deneyebilirsiniz.

[1]http://en.wikipedia.org/wiki/State_diagram

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux