[Pardus-kullanicilari] Servis yöneticisine yeni servis nasıl ekleyebilirim

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
13 Haz 2010 Paz 12:53:51 EEST

Merhaba,

Şu anda 2008.2 de pisi paketini bulamadığım Denyhosts programını kaynak
kodundan kurdum. Programın kendi başlatma betiğini kullanarak
başlatabiliyorum.

Bu betiği Servis Yöneticisinin içerisine almak için Çomar'a nasıl
kaydettirebilirim diye biraz araştırdım. 2006'ya ait bir yazışmada
$ sudo hav register System.Service appname path/to/service.py
diye bir tavsiye var. O günde bu güne Pardus çok ilerledi tabii. Onun için
Error:
  tr.org.pardus.comar.db.nomodel: No such model.
yanıtını alıyorum.

Acaba
/usr/share/denyhosts/daemon-control python betiğini Çomar'a nasıl kayıt
ettirip Servis Yöneticisinden başlatabilirim?

Okumam gereken dokumantasyon veya bir yol gösterebilirmisiniz lütfen?

Değer