[Pardus-kullanicilari] google earth

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
13 Haz 2010 Paz 12:42:30 EEST

2010/6/13 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Acikcasi uzerimizden bir ton reklam parasi kazanip bir kurus vergi vermek
> istemeyen sirkete erisimi engelleme hususunu destekliyorum. Eger biz youtube
> vs izlemeye devam edersek, adamlar vergi kacirmaya devam edecek.
>
> Fransa'da Almanya'da Ingiltere'de tipis tipis vergilerini veriyorlar, bize
> de verecekler...

Toplum bu konuda ciddi anlamda bilinçsiz. Zannediyorlar ki yaptırımlar
ideolojik, bir çeşit sansür. Aslında mesele tamamen ekonomik. Google'ın
Youtube IP'lerini diğer Google servislerinde de kullanmaya başlaması ise
ayrı bir ticari kurnazlık.

Emre beyin bu konudaki fikirlerine katılıyorum.

--
Husrev
husrev at ozayman.com