[Pardus-kullanicilari] Servis yöneticisine yeni servis nasıl ekleyebilirim

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
13 Haz 2010 Paz 12:57:44 EEST

2010/6/13 Değer Muharrem <PardusTestcisi at f2s.com>

> Merhaba,
>
> Şu anda 2008.2 de pisi paketini bulamadığım Denyhosts programını kaynak
> kodundan kurdum. Programın kendi başlatma betiğini kullanarak
> başlatabiliyorum.
>
> Bu betiği Servis Yöneticisinin içerisine almak için Çomar'a nasıl
> kaydettirebilirim diye biraz araştırdım. 2006'ya ait bir yazışmada
> $ sudo hav register System.Service appname path/to/service.py
> diye bir tavsiye var. O günde bu güne Pardus çok ilerledi tabii. Onun için
> Error:
>  tr.org.pardus.comar.db.nomodel: No such model.
> [...]

Selam,

Su siteye bir bakin, umarim bilgileri gunceldir:
http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Servis_Betikleri

Bir de  https://svn.pardus.org.tr/pardus/2009/devel/server/  adresindeki
paketlerin comar dizinlerindeki service.py dosyalarina bakin, sonra hav
register ile bir sekilde ekleyebilmeniz lazim.

--
Emre