[Pardus-kullanicilari] Görev yöneticisi ikonları

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
7 Haz 2010 Pzt 17:55:03 EEST

Aynı sorunu bende yaşıyorum. Simge kullanımına çok alışmıştım ancak güncellemeden sonra bende her şey eski haline döndü. Yani artık simgeler yerine normal şekilde görünüyor. Bende eski kullanıma alışmıştım. Nasıl simgelere geri dönülebileceğini bilen var mı?

Bir de bilgisayarımdaki bazı klasörlere ulaşmak için panel üzerinde lancelotlar kullanıyordum. Şimdi hepsi yerinde duruyor ama üzerine tıklayınca hiçbir şey görünmüyor. Yeni lancelotlar ekledim aynı şekilde klasör içlerindeki dosyalar yine görünmüyor. Lancelot simgesine sağ tıklayınca klasör yolu gibi bi ayar da yok bunları nasıl eski haline döndüreceğim?