[Pardus-kullanicilari] kwalled ve plasma

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
8 Haz 2010 Sal 08:50:42 EEST

2009.2 güncellemeden sonra açılışta sürekli kwallet açılıyor. Kwallet'ı önceden kullanıyordum ancak krdc ye girdiğim zaman ve bağlantı istediğim zaman bir kereye mahsus benden şifre istiyordu şimdi ise her bilgisayar açılışında ekranın ortasına geliyor ve benden şifre istiyor. Aynı zamanda yine bilgisayar açılışında

Hata-Plasma Çalış... Sunucuda zaman aşımı home

şeklinde bir hata daha alıyorum. Bu hatanın yazdığı pencerede tamam tuşu var bu tuşa tıklayınca pencere tekrar geliyor tamama birdaha tıklayınca bi daha geliyor böyle 3 seferden sonra kapanıyor neler oluyor