[Pardus-kullanicilari] Görev yöneticisi ikonları

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
4 Haz 2010 Cum 21:25:42 EEST

04 Haziran 2010 19:18 tarihinde Süleyman Bostancı <
bostanci.suleyman at gmail.com> yazdı:

> Plasmoid ayarlarından nasıl ayarlıyoruz anlatabilir misiniz? Sorunu sanki
> yanlış anladınız gibi geliyor bana...

> --
> BOSTANCI

Bir şey ayarlamadım ben, 2009.2'ye güncelledim, güncellemeden önce görev
yöneticisi programcığı sadece simgeleri gösteriyordu, hala öyle. Burada
konuyu görünce girip ayarlarına baktım gerçekten ayarlama yeri yok. Ama
çalışıyor bu şekilde.

--
Ali E.İMREK