[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Abdullah Karacabey abdullah at edebimce.com
15 Tem 2010 Per 01:55:24 EEST

Hüsrev Bey haklı...

Kaç yıl oldu hatırlamıyorum Pardus'la halledemediğim hiçbir şey yok.
İnsanlar bende crack falan istediklerinde onlara rahatça Pardus'u
öneriyorum. Okullarımızda Pardus'u kullanmamak için hiçbir neden yok bence.
En büyük engel insanımızın alışkanlıkları.
Geçen amcam çalıştığı hastaneye Pardus yüklü makineler gelmiş ama orada
Bilişimci sıfatındaki adam onları Windows'a geçirmiş. Bilişim uzmanı bile
böyle yapıyorsa normal kullanıcıları hoş karşılamak lazım. Milli Eğitim'in
ya da diğer kurumların ihtiyacı olan tek şey meslek içi eğitim.

Yaşasın Pardus'lu hayatım