[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
15 Tem 2010 Per 00:42:24 EEST

2010/7/14 Furkan Bölükbaşı <furkanbolukbasi at gmail.com>:
> henüz gelişen bu sistem yeterli olunca elbet kullanılır diye düşünüyorum.

Henüz gelişen bu sistem dediğiniz sistem, yeteri kadar geliştiğini
düşünülen o ticari üründen çok daha yetenekli ve yeterli.

O ticari ürün şu anda olan olabilir ama olması gerkenin açık kaynaklı
bir sistem olması gerketiği aşikardır. İnsanlar sırf yazdıkları ürünü
satabilmek için standartlara uymasa da, teknolojik olarak geri de
olsa, yetersiz de olsa, malum ticari ürünle uyumlu çalışacak şekilde
geliştiriyorlar diye onların yazdığı bu standart dışı, verimsiz,
yetersiz yazılımları desteklemeyen standartlara uyumlu ve açık bir
sistemi yetersiz olarak nitelendirmek doğru değil diye düşünüyorum.

Kolay gelsin.

--
Hüsrev Özayman