[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
15 Tem 2010 Per 08:35:36 EEST

Millî Eğitim Bakanlığı "Bilişim Teknolojileri" derslerinde -diyelim ki
Windows'u bırakamıyor- Windows'la beraber Pardus'u da işleyebilir. Ama
maalesef bu yapılmıyor. Ben zaman zaman Windows kullanmak zorunda kalıyorum;
bunun sebeblerini şöyle sıralayabilirim.

a) Millî Eğitim Bakanlığı Resmi İnternet Sayfası'ndaki bazı bölümlere girmek
için İnternet Explorer kullanma zorunluluğu

b) Yazışmalarda Microsoft Word'ün ve de 12 punto Times New Roman yazı
karakterinin zorunlu kılınması

c) Bu arada Sezar'ın hakkı Sezar'a prensibinden hareket ederek söylemeliyim
ki benim en çok kullandığım programlar arasında Microsoft Word, Open Office
Kelime İşlemcisi'nden daha kullanışlı

Aradaki fiyat farkı (daha doğrusu biri paralı, biri parasız) düşünülürse
Microsoft Word'ü kullanmak için hiçbir sebeb kalmaz. Bu arada açık kaynak
kodlu programlar, insanlara yeterince tanıtılabilirse gönüllü sayısı artacak
ve aradaki o küçücük farklar da en kısa zamanda ortadan kalkacaktır.

Saygı ve sevgilerimle...

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.