[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Furkan Bölükbaşı furkanbolukbasi at gmail.com
14 Tem 2010 Çar 23:32:46 EEST

siyasete girmeniz ve sistem eleştirisi yapmanız pardus'u yaygınlaştıracak
mıdır?

pardus daha benim dertlerime tam olarak derman olamamışken devletin
dertlerine nasıl derman olabilir? bu bir pardus kötülemesi değildir. ben
pardus'u destek için bile kullanırım. ama devlet işini görmüyorsa pardus'u
zorlamak zorunda değil. henüz gelişen bu sistem yeterli olunca elbet
kullanılır diye düşünüyorum.