[Pardus-kullanicilari] Jira tartışmasına katılan bir maydanoz...

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
15 Tem 2010 Per 00:38:49 EEST

> pardus daha benim dertlerime tam olarak derman olamamışken devletin
> dertlerine nasıl derman olabilir? bu bir pardus kötülemesi değildir. ben
> pardus'u destek için bile kullanırım. ama devlet işini görmüyorsa pardus'u
> zorlamak zorunda değil. henüz gelişen bu sistem yeterli olunca elbet
> kullanılır diye düşünüyorum.

Fazla iddialı bir tespit olduğunu düşündüğümü ifade etmek isterim..
Araya sıkıştırdığınız "bu bir pardus kötülemesi değildir" ifadesi
yazdıklarınızın bütününe bakılınca bence pek bir sırıtmış, bayağı
kötülemişsiniz hemde. Size katılmıyorum, Pardus standart üstü bir kullanıcın
tüm ihtiyaçlarına cevap verecek durumda. Kullanıldıkça, ihtiyaç ortaya
çıktıkça çözümlerin doğacağı aşikardır.
Bir çok kamu kuruluşunda işlerin nasıl yürüdüğünü hepimiz bal gibi
biliyoruz...
Ancak geliştirici sayısında ki sınırlı olma durumunun kamu kurumları ve
diğer özel kurumlarda istenilen hızda pardusun yaygınlaşmasının önündeki en
büyük engellerden biri olduğu açık. Erkan beyin bir yazısında yakında bu
konuda önemli gelişmeler olacağı bilgisini okumuştum.
Kolay gelsin.
--
Doç. Dr. Ünal Özüm
Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi