[Pardus-kullanicilari] Pardus yükleme, Kararsızlık :(

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Oca 2010 Cmt 15:16:19 EET

Arkadaşım
Üç sene önce Pardus ile özgür dünyaya başlangıç yaptım ve o günden beri
Pardus kullanmaktayım.Aynı anda müzik dinleyip diğer taraftan download
yaparken diğer masa üstümde hazırladıklarımı print ediyor ve intenette sörf
yapıyorum.Hızımda bir yavaşlama olmadığı gibi kasma tabir ettiğiniz
windowsda 3 programı çalıştırdığımdaki apışıp kalması yavaşlamasıysa hiç
karşılaşmadım.4 ayrı masaüstünde ve bunu arttırıp8 masaüstüde kullanabilir
her masaüstünde ayrı program (8 progrm ve uygulama ) çalıştırırken bir
taraftan müzik dinler diğer taraftan da internette sörf
yapabilirsiniz.Pardus moduler bir yapıya sahip olduğu için siz hangi progra
mı isterseniz o çalışır windows gibi sistemin tamamı çalışırak aşırı yük
bindirmez.Kasma gibi söylentilere kulak asmamanızı öneririm.Kurun belli bir
süre kullanın farkı kendiniz görün.Win yüklü olan bilgisayarınızdaki boş
partitiona pardus kurun grub kurmada önerilene dokunmadan devam edin kurulum
sonrası grub dan ister pardus u ister windows u açın kullanın.Kolaylıklar