[Pardus-kullanicilari] Pardus yükleme, Kararsızlık :(

kadir nds k.a.d.i.r89 at hotmail.com
22 Oca 2010 Cum 19:59:32 EET

Ben windows 7 ile pardus 2009 cebit özel sürümünü kullanıyorum. Sizin sorunuza gelince ben pek farketmedim kastığını falan ama yinede bilgisayardan bilgisayara değişebilir. Özelliklerine bağlı olarak. Eğer yükleme isteğiniz varsa yükleyip deneyin isterseniz. Yükledikten sonra duruma göre devam edersiniz. Yinede başka sorular falan sormak isterseniz cevaplayabilirim...