[Pardus-kullanicilari] Pardus yükleme, Kararsızlık :(

Evrim Furuncu evrimfuruncu at gmail.com
23 Oca 2010 Cmt 20:50:08 EET

Biraz teknik konuşmak gibi olacak ama, bence etraftan duyduğunuz kasma
olaylarının çoğu linux kernelinin o kasan bilgsayarlardaki bios ile
uyumsuzluğu olabilir. Öyle birşeyi bende yaşadım eski dizüstümde. İşlemcim
az yükte çalıştığı zaman yavaşlamıyordu. Bu yüzden fan daha fazla
çalışıyordu. Nedeni ise linux uyumsuz acpi ayarları idi. Bunu denemeden
anlamanız biraz zor. Aynı sisteme sahip olan bir kulanıcı kurmuş ise ve bu
sorunu dile getirirse anca ordan anlayabilirsiniz.

Eğer boş bir alanınız var ise sabit diskiniz de, bu alanı pardusa ayırıp
deneyin. Birşey kaybetmezsiniz, öğrenmiş olursunuz. Türkiye'de bilgisayar
hakkında konuşan herkesi(özellikle linux bilmeden konuşanları) ciddiye
almamınızı tavsiye ediyorum. Herkes herşeyi bilemez. Gerçeği öğrenmek
istiyorsanız kendiniz deneyin. Yapamıyorsanız, en azından birkaç kişinin
görüşünü alın.

Tabii ki dökümanları okumadan kurmaya çalışmayın. Sonra bilgilerim gitti
demeyin! :D