[Pardus-kullanicilari] Pardus yükleme, Kararsızlık :(

mustafa mustafa-tosun at live.com
22 Oca 2010 Cum 18:44:36 EET

Herkese merhaba

Yeni bir bilgisayar aldım ve pardus yükleyip yüklememe konusunda kararsızım.
Kararsızlığımın nedenine gelince

pardusun bilgisayarı çok kastığı ile ilgili bişeyler duydum yani kasmaktan
kasıt windows ile çalışırkenden daha fazla

fan çalıştığı ile ilgili bununla ilgili yapılmış testler var mı? Ne bileyim
bi makinada pardus çalışırken ve windows 7

çalışırken donanım kullanımları karşılartırması gibi ??? Bana yardımcı olun
lütfen :D