[Pardus-kullanicilari] HP C4780 yazıcıda kablosuz bağlantı nasıl yapılır?

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
10 Şub 2010 Çar 17:19:23 EET

Yanıt için teşekkür ederim. 1.seneçeneği biraz açar mısınız?

2.seçenekle denedim. Fakat kuramadım. Usb kablosunu takınca sistem
otomatik olarak tanıyor. Varsayılan yazıcı olarak atıyor. Usb yi çıkarınca
wireless ile görmüyor. Burada bir kısır döngü yaşıyorum.

Bir de konsoldan komutla tanıtabilir miyim. İnternet çıkışı gibi mesala.

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.