[Pardus-kullanicilari] HP C4780 yazıcıda kablosuz bağlantı nasıl yapılır?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Şub 2010 Çar 17:13:25 EET

Arkadaşım
Hp C4780 wireless yazıcınızı 2 şekilde tanıtabilirsiniz 1, Sistem
yapılandırma yazıcı yeni yazıcı ekle  akabinde TCP/IP ( veya diğer)
seçenekleri ile ilerleyip taramada 6100 port ve 192.168.1.x  IP alınca
ilerleyip Hp seçeneği akabinde tabloda beliren modeliniz ile devam edip
bitirmek.
2 nci yol için paket kur kaldır ile kurulacak pk ler de hp yazıp ara tuşuyla
beliren pk.lerden hplip-doc ile hplip-gui pklerini kurun akabinde
Başlat(Pardus - Yardımcı programlar ile açılan tabloda HP yapılandırma  yı
tıklayın simge olarak sistem çekmecesine yerleşecek  simgeyeçift tık ile
açılan tabloda printerinizi ileri tıklayarak ve network sekmesi ile taramada
printerinizin tipi ve numarası beliren satırı tıklayıp devam edin bitirin.
Tabi bunları yaparken wireless adaptörünüzün açık olmasına dikkat edin.Kolay
gelsin