[Pardus-kullanicilari] HP C4780 yazıcıda kablosuz bağlantı nasıl yapılır?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Şub 2010 Çar 21:46:27 EET

Arkadaşım
hplip-gui ve hplip-doc pk lerini kurduysanız ve yardımcı programlardan hp
yazıcı yapılandırmasına tıklayarak sistem çekmecesine hp simgesi yerleştiyse
yazıcınızın usb kablosunu çıkarın , sistem çekmecesindeki hp ye çift
tıklayın açılan pencerede setap device sekmesine tıklayın açılan tabloda
ikinci seçenek network/ethernet/wireless seçeneğinin önündeki dairenin içine
tıklayıp next next açılan tabloda printerinizin marka ve modeli çıkınca sağ
alttaki Add printer sekmesini tıklayın  devam edin açılan yeni pencerede
yazıcınızı denemek için test print i tıklayın ve yeni pencerede de bunu
tekrarlayın . Test sayfası yazdırdıktan sonra kurulumu bitirebilirsiniz.Hp
printerinizin tam modelini belirtmediğiniz için ben Photosmart C 4780 olarak
var saydım, eğer photosmart veya All in One serisi değilse çok ender de olsa
gutenprint pk ni de kurmanız gerekebilir.Kolay gelsin