[Pardus-kullanicilari] kurulan 2009.1 usb flash disk yaratmak

mehmet çelebi metinc48 at gmail.com
2 Şub 2010 Sal 02:57:43 EET

2009 sürümünü depolardan güncelledim.Kernel 2.6.31.11-130  kullanıyorum.
Ancak sanırım güncelleme hatalarından olsa gerek sistemim karasızlaştı.
Örneğin PC'yi kapatırken geri sayım  çubuğu sıfırlandıktan sonra ekran
dolusu yazı çıkıyor ve pc sanki standby  konumunda kalıyor. Ağ bağlantıları
ile ilgili dosyaları indirdikten sonra ağ yöneticisine göre IP  alamıyorum
mesajı veriyor ama normal şekilde internete beğlanıyorum. Bu nedenle
2009.1'i sıfırdan kurak için   2009.1 iso dosyasını indirip " dd
if=pardus_kurulan_2009.1_Anthropoides_virgo.iso   of=/dev/sdc1 ms=4M "
komutu ile flash diske yükledim. Flash disk  fat 32 modda ve boot özellikli.

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:USB_bellekten_bilgisayara_Pardus_kurmak
adresindeki adımları  ( isolinux dosyası yazma korumalı olduğu için )
yapamadım.
boot klasöründeki  "isolinux " dosyası   [rwxr-xr-x 2 root  root ] özellikli
olduğu için  dosyayı syslinux  yapamıyorum.  Root yetkileri ile Chmod ;
hatta chown komutları ile uğraştım ama sonuç alamadım. Yardımlarınıza
şimdiden teşekkürler.