[Pardus-kullanicilari] Kapadokya Yazılım'da Linux Eğitimi Verecek Arkadaşlar Aranıyor

iletisim at kapadokyayazilim.com iletisim at kapadokyayazilim.com
1 Şub 2010 Pzt 22:10:08 EET

Merhaba;

Çevrenizde uygun kişiler var ise iletmenizi rica ederiz.

Kapadokya Yazılım olarak Linux Eğitimi verecek arkadaşlar aramaktayız.
Başvuracak arkadaşların aşağıdaki 1 ve 2  nolu eğitimleri verebilecek
olması şartı aranmaktadır.  3 ve 4 nolu eğitimleri verebilecek olması ve
daha önce eğitim vermiş olması tercih sebebidir.

1) Linux(Pardus) Kullanıcı Eğitimi

2) Linux İleri Düzey Eğitimi

3) Linux Admin Eğitimi

4) Linux Ağ Güvenliği Eğitimi

Eğitim müfredatlarının detaylı içeriğine
http://www.kapadokyayazilim.com/pardus_egitimleri.html adresinden
ulaşabilirsiniz.

Başvurularınızı iletisim at kapadokyayazilim.com adresinden yapabilirsiniz.