[Pardus-kullanicilari] değişik fontları eklemek

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
11 Ara 2010 Cmt 01:43:39 EET

Merhabalar,

Hadi, Mucip, Anıl Beylere teşekkürlerimle.

Üzerinde tire olan "a" yazmak ihtiyacımı zorunlu olarak "gereksiz bir
ihtiyaçmış"  sayıyorum. Desteğinize karşın bir türlü yazamadım şu tireli
a'yı.
Kısaca teslim oluyorum.

Windows illetinden kurtulalım....
Sağlıklı uzun ömür dilerim...
hasan

Cuma 10 Aralık 2010 günü (saat 10:05:57) Mucibirahman İLBUĞA
şunları yazmıştı: