[Pardus-kullanicilari] değişik fontları eklemek

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
11 Ara 2010 Cmt 02:22:07 EET

11 Aralık 2010 01:43 tarihinde Hasan Bektaş <hasbektas at hotmail.com> yazdı:

> Merhabalar,

Merhaba,

> Hadi, Mucip, Anıl Beylere teşekkürlerimle.
>
> Üzerinde tire olan "a" yazmak ihtiyacımı zorunlu olarak "gereksiz bir
> ihtiyaçmış"  sayıyorum. Desteğinize karşın bir türlü yazamadım şu tireli
> a'yı.
> Kısaca teslim oluyorum.

Yapmak istediğiniz hiçbir şey gereksiz değildir.  Şu an sorun anladığım
kadarıyla internetten indirdiğiniz bir yazıtipini sisteminize kuramamak,
öyle değil mi? Daha sonra da bu yazıtipini uygulamalarda kullanarak çeşitli
özel ihtiyaçlarınızı karşılamak istiyorsunuz, burası şimdilik ikinci kısım
olarak kenarda dursun.

Sıfırdan başlamak en güzeli olacağından ilk önce konuyla ilgili indirdiğiniz
dosyaları silebilirseniz iyi olur.

Bahsettiğiniz e-postaya ekli dosyayı bilgisayarınıza tekrar indirin ve tam
olarak indirildiğinden emin olun.

İndirdiğiniz ek, eğer zip, rar, tar.gz, tar.bz2 vb. bir sıkıştırılmış
arşivin içindeyse sağ tıklayarak yazıtiplerinin arşiv dışına çıkmasını
sağlayın. Dolphin'in bir özelliği arşivlerin dizin gibi açılabilmesini
sağlıyor, yazıtipi dosyasını Dolphin'de görebildiğinizi ama Yazıtipi
yükleyici aracında göremediğinizi söylediğiniz için bununla ilgili
olabileceğini düşünüyorum.

Bunlardan sonra Sistem Ayarları'ndaki yazıtipi kurma bölümünden yazıtipini
seçerek kurulumunu yapabilirsiniz.

Yüklediğiniz yeni yazıtipini o an açık olan uygulamaları kapatıp açtıktan
sonra hemen kullanıma başlayabilirsiniz diye biliyorum.

Umarım bunlar yardımcı olur. Olmazsa tekrar burada belirtirseniz yardım
edebilecekler yardımcı olmaya çalışacaktır.