[Pardus-kullanicilari] değişik fontları eklemek

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
10 Ara 2010 Cum 10:05:57 EET

10.12.2010 01:28, Hasan Bektaş yazmış:
> tabii bu nedenle ekleme yapamıyorum.
> Nerede hata yaptığımı tahmin edebilen ve çözüme yönelik bilgisi olan var
> mı?
Merhabalar,
Elyazısı fontunu da doğrudan kopyalayarak openoffice içinde
kullanılabilir hale getirmiştim. Şu an için tam yolunu hatırlayamadım.
Ama openoffice çinde herhangi bir fontu arattırabilirseniz onun yanına
kopyalamanız yeter...

find / -name *.ttf gibi bir komutla sistemdeki font dosyalarının nerede
olduğunu öğrenin. Daha sonra root olarak indirdiğiniz font dosyalarını
buraya kopyalarsınız...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)