[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2 --->?

Server Acim server at acim.name.tr
14 Ağu 2010 Cmt 23:59:31 EEST

Merhaba,
Pardus 2008.2'nin EOL noktasına gelmesi ile birlikte, benim gibi 2003 yılında edinilmiş Escort E-Note benzeri düşük bir bilgisayar konfigürasyonuna sahip kişilerin bu bilgisayara kurabilecekleri tek "Pardus dağıtımının" Kurumsal 2 olduğu gerçeği.

Kurumsal 2 sürümünde kararlı bir KDE 3.5 olması ve dolayısıyla, "Pardus Kurumsal Sürüm"ün hedef kitlesinin kamu ve özel kurumlarındaki düşük donanım konfigürasyonlarına kadar kurulabilecek kadar kararlı bir sürüm oluşturmak olduğunu anlıyoruz.

Gökçen ERASLAN'nın gönderdiği e-postadaki şu cümleyi bir kez daha okuyalım:

"KDE ve Qt hariç paketlerin çoğunluğu Pardus Kurumsal2'den alınacak. Daha yeni sürümü çıkmış olan paketler yeni sürümlerine geçirilecek. KDE 4.5 ve Qt 4.7'nin kullanılması düşünülüyor."

Bu cümleden sonra ben şunu anlıyorum:
Şu anda "Kurumsal 2 Alpha" noktasında olan dağıtım, Pardus 2011 ile paralel olarak geliştirilecek.
2011 Sürüm Takvimi göz önüne alındığında "14 Ekim 2010" tarihinde "Pardus 2011 Beta" sürümü çıktığında buna paralel olarak "Pardus Kurumsal 2 Beta" paketi mi çıkacak?

Soruma devam ediyorum:
11 Kasım 2010 tarihinde "Pardus 2011 Sürüm Adayı (RC)" çıktığında, aynı tarihte veya öncesi/sonrası gibi bir zamanda buna paralel olarak "Pardus Kurumsal 2 Sürüm Adayı (RC" mi çıkacak?

Ayrıca, 60 numaları test bilgisayarımda (Escort E-Note) Kurumsal 2 Alpha kurulu durumda ve bir Pardus Testçisi olarak KUrumsal 2 Alpha ile bu makinede yaşamakta olduğum sorunları ayrıca "testçi" listesine de yazarak bu sürümü test ediyor ve raporlamaya çalışıyorum.

Aşağıdaki gönderilerimde bunları görebilirsiniz:

http://lists.pardus.org.tr/testci/2010-July/003880.html
http://lists.pardus.org.tr/testci/2010-July/003882.html
http://lists.pardus.org.tr/testci/2010-July/003884.html

Değerli geliştirici dostlarımdan ve başta Kurumsal 2 Sorumlusu Ozan ÇAĞLAYAN kardeşimden bu sorularımın cevabını alma şansım var mıdır?

İyi çalışmalar.

--
Server Acim
<-- Özgürlüğünüzü Çöpe Atmayın! -- > | <-- Do NOT Trash you FREEDOM! -- >