[Pardus-kullanicilari] Cevap Olarak Yazılan Mesajlar Hakkında

turgut reisfb turgutreisfb at gmail.com
14 Ağu 2010 Cmt 19:53:20 EEST

14 Ağustos 2010 17:03 tarihinde Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com> yazdı:

> Konuyu çok iyi bilmeyince anlatma zorluğu oluyor. Yanlış anlatımda
> bulunursam şimdiden özür dilerim.
>
> Listeye gelen mesajların bir kısmı daha önce yazılan bir mesaja cevap
> olarak yazılıyor; bunu cevabın başındaki Re:'den anlıyorum. Ancak ayrı bir
> cevapmış gibi geliyor. Ayrı olunca da konuda kopukluk oluyor haliyle. Bunun
> sebebi ne olabilir acaba?
>
> Teşekkür ederim.
>
> --
> Ahmet AKMAZ

Evet bazı msjlar özeliklede bir kaç arkadaşın msjları hep yeni msj olarak
geliyor. Kendilerini burdan ifşa etmek istemem ama onlarda bu durumun
farkındadırlar. Bu arkadaşların bu tür msjları hem msj sayısını artırıyor
gelen kutumuzu şişiriyor bundanda önemlisi konunun anlam ve bütünlüğünü
bozuyor. Bu arkdaşların kullanıcı listesindeki tüm arkadaşlara karşı yaptığı
yanlışlıktan vazgeçmelerini vede liste kurallarını tekrar gözden
geçirmelerini dilerim.

--
*Herşey Siyah Bir Ekranla Başladı.*