[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2 --->?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Ağu 2010 Paz 10:39:42 EEST

Merhaba
Server hocamın belirttiklerine tamamen katılıyorum.34 no lu testçi olmama
rağmen 2009 Ağustos ayından itibaren pek katkım olamıyor.Site yönetimime
seçilmem muhasebeyi düzene koyma reddedilmiş Elektrik ferdileşmemizi yeniden
ayaya kaldırmak (diriltmek) 12 maddelik istekler listesinin 10 maddesini
aşmak için sarfettiğim efor pek zaman bırakmıyor.
Pardus 2009 serisinin yavaşlığını (2008 e göre) dile getiriyorum, Tek dile
getirmediğim daha önce yaşamadığım Firefox un web sayfası çevirirken
kapanması (çökmesi) ve bu kapanmalar iki üç kez tekrarladıktan sonra Firefox
un tekrar açılamaması. Sistemi yeniden başlatınca firefox un yeniden
açılabilmesi. Firefox u birkaç kez reinstall ettim, eski ayarları sildim ama
sonuç aynı.2008 de ve Kurumsal2 de bu sorunu yaşamadım.
Bilgisayarımın kombinasyonu sıradan bir kullanıcıya ve oyun sevmeyenlere
göre oldukça iyi ve hızlı sayılır. Çift çekirdek işlemci 2 Gb ram Nvidia
Geforge 6500 ekran kartı, sata harddisk ve Asus anakart.
Hal böyleyken Alpha serisi olmasına karşın Kurumsal2 yi Pardus 2009 serisine
tercih ediyorum, Firefoxd a çökme ve yavaşlık olmuyor skype de 2009 a göre
daha az problemle karşılaşıyorum (güncelleme sonrası kısa süreli ses veya
görüntü problemleri). CPU ısı durumuna gelince; ortam sıcaklığının gölgede
38-40 dereceleri bulduğu Bodrum da Aynı süreli çok sekme açık Firefox da
dolaşırken 2009 serisinde 68-69 dereceye kadar çıkan ısı değeri Kurumsal2 de
63 dereceyi geçmiyor, tabi 2008 serisin de de durum Kurumsal dan farklı
değil.
Benim geliştirici arkadaşlara sormak istediğim ise: Kurumsal deneme
sürümlerinden Alpha ya uzun bir aradan sonra erişebildik. Acaba Kurumsal2
Beta ya ne zaman erişebileceğiz.
Kurumsal2 alpha 32 bit sdb de Kurumsal2 alpha 64 bit sdc de kurulu her iki
kurumsal arasında küçük de olsa hız fark ediyor. Kurumsal2 Beta
yayınlandığında 64 bit versiyonu da aynı tarihte mi yayınlanacak.
2011 de çıkacak Pardus da 32 ve 64 bit olarak düşünülüyor mu? Teşekkürler ve
iyi çalışmalar.