[Pardus-kullanicilari] küçük bir ayrıntı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Eyl 2009 Cum 15:54:30 EEST

Enis bey
External hdd nizi takılı olarak başlattığınızda grubu okumaması
bilgisayarınızın BIOS ayarlarındaki sıralamadan kaynaklanıyor. Bıos
ayarlarınıza girip baktığınızda ilk başta CD/DVD rom onu takiben usb sonra
hdd ise bu durumla karşılaşmanız doğal. Hoş Usb ilk sıradaysadaaynı durumla
karşılaşırsınız. BIOS ayarlarınızda ilk sıraya DVDrom ve takiben hdd olarak
sıralamayı şekillendirirseniz bunu tekrar yaşamazsınız.İyi günler