[Pardus-kullanicilari] küçük bir ayrıntı

enis akcam enisakcam at gmail.com
25 Eyl 2009 Cum 14:53:05 EEST

1 - toshiba A 200 laptop bilgisayarıma ayrıca harici 250 GB  hard diski
takılı unutmuşum.Bilgisayarımı kapatıp açtıgımda uzun süre açılmadığını
fark edip hard diskin USB kablosunu çıkardım . Yeniden başlattım. Ve Açıldı.
Küçük bir ayrıntı......

2- Bilgisayarımda aynı zamanda vista işletim sistemi de var Nvidia ekran
kartı vista işletim sisteminde 32 bit olarak gözüküyor  Pardus 2009 da ise
24 bit olarak görünüyor. (kartı tanıttın mı diye sorulmasın Kartrımı
tanıttım )
Keyfe keder bir soru oldu ama merak ettim
Saygılarımla
Enis Akcam