[Pardus-kullanicilari] Ubuntu tabanlı Pardus

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
16 Eyl 2009 Çar 22:30:25 EEST

2009/9/16 Kılıç Köken <kilickoken at gmail.com>

> Pek yeri değil aslında ama, zaman zaman aklımı kurcalayan bir soru olduğu
> için sormak istiyorum:
>
> Hepimiz biliyoruz. Linuks dünyasının, seçim yapılsa tek başına iktira
> gelecek kadar önemli bir kesimi Ubuntu kullanıyor. Türkiyede de, Pardus
> kullanıcılarının tek başına "anayasayı değitirebilecek" bir çoğunluğu aynı
> zamanda Ubuntu da kullanıyor. (sezgilerime göre)
>
> Acaba Pardus karar vericileri arasında, Pardusun Ubuntu üzerine oturtulması
> konusu hiç gündeme geldi mi?

Cooook seferler gundeme geldi, mesaj listesinde de coook seferler
tartisildi, arsivleri tarayarak tartismalari bulabilirsiniz. Sonuc:
kontrolun tam olarak bizde olmasi istendiginden tabandan tavana ozgun bir
dagitim olusturuldu. XYZ'nin bilmemnereye ne yapacagina mumkun oldugunca
bagimli olmamak icin.

Emre