[Pardus-kullanicilari] Ubuntu tabanlı Pardus

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
17 Eyl 2009 Per 07:25:41 EEST

Ayyynen katılıyorum, Pardusmuzun ayrı bir işletim sistemi olması hem daha avantajlı hem ülke kaynakları açısından güvenli hem de çok gurur verici birşey.neden hep dışarıdan alalım ki ne güzel işte kendimiz birşeyler üretiyoruz.onu bunu bırakalım Pardusumuzun kıymetini bilelim.neredeyse her ülkenin kendi linux u olduğu bu günlerde bizim daha çok kendimizin olan bir limux olması güzel değil mi?ki genel olarak çoğu ihtiyaca cevap verecek paketler (programlar) da var hani ve de zamanla artabilir.Pardusumuz hakkındaki yazıları takip ediyorum;bu kadar genç bir linuxun (tabii ki eksikleri var) bu kadar övgü alması güzel demi?bir değerlendirme yazısında şunu okumuştum: HERGÜN YENİ YENİ, UBUNTU NUN (debian ın) AZICIK DEĞİŞTİRİLMİŞ VERSİYONLARINI GÖRMEKTENSE PARDUS YENİ BİR YOL AÇIYOR, YENİ VE AYRI BİR İŞLETİM SİSTEMİ.yazı yabancı biri tarafından kaleme alınmış.LÜTFEN artık bu gibi
 gereksiz tekliflerle Pardusumuzun önünü tıkamayalım,KOLAYCILIĞA KAÇMAYALIM.Pardusumuzun ubuntu falanı geçmesi için bu halinde destek olalım.alın size yeni tarz bir linux PARDUS :) hem de bizim yapımımız.

Cooook seferler gundeme geldi, mesaj listesinde de coook seferler tartisildi, arsivleri tarayarak tartismalari bulabilirsiniz. Sonuc: kontrolun tam olarak bizde olmasi istendiginden tabandan tavana ozgun bir dagitim olusturuldu. XYZ'nin bilmemnereye ne yapacagina mumkun oldugunca bagimli olmamak icin.

Emre