[Pardus-kullanicilari] Pardus ve RAM problemi

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
27 Eki 2009 Sal 08:51:30 EET

Blue Berry wrote On 26-10-2009 22:42:
> bilgisayarım 32 bit.free komutunda da sysinfo yla aynı sonucu verdi.3GB
> görüyor ve swap alanı da-3-4 GB olduğu halde- 0KB görüyor.lütfen bir
> çözüm?yardım etmeye çalışanlara da şimdiden sağolun diyorum.bu 4GB TI
> 2+2 şeklinde sonradan alıp takmıştım.eskiden 512+512 şeklinde takılı

Pardus açıkken konsoldan uname -a komutunu verip çıktıyı gönderebilir misiniz?

cat /proc/meminfo da gönderirseniz iyi olur.

Abdullah bey takas alanını nasıl yaratıp etkinleştireceğinizi yazmış. Yalnız
takasın aktif olmaması çok ilginç. Acaba siz kurulumda bir şeyleri değiştirmek
isteyip, sonra yanlış mı yaptınız?

iyi günler

--
Alper Oğuz