[Pardus-kullanicilari] Pardus ve RAM problemi

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
27 Eki 2009 Sal 09:17:42 EET

26 Ekim 2009 22:42 tarihinde Blue Berry <wenbrand at yahoo.co.uk> yazdı:
> bilgisayarım 32 bit.free komutunda da sysinfo yla aynı sonucu verdi.3GB
> görüyor ve swap alanı da-3-4 GB olduğu halde- 0KB görüyor.lütfen bir
> çözüm?yardım etmeye çalışanlara da şimdiden sağolun diyorum.bu 4GB TI 2+2
> şeklinde sonradan alıp takmıştım.eskiden 512+512 şeklinde takılı
> vardı.aldığım yer vista nın tanıyacağını, xp nin tanıyamayacağını bunun
> donanımla ilgisi olmadığını, işletim sistemi ile ilgili olduğunu
> söylemişti.taktım 4ü 3 olarak görüyor.2.sorum da unutlmasın lütfen swap
> alanı hakkında?şimdiden sağolun.

Takas alanı RAM bellekte yer kalmayınca kullanıma geçiyor, sistemimde
2GB var ve takas alanı çok nadiren kullanıma geçiyor, ancak 2 tane
sanal makina ile birlikte Gimp ile 5 -10 MB'lık grafikleri veya bol
resim olan sunumları açınca anca takas kullanıma geçiyor. O konuda
endişelenmeyin bir sorun yok.

--
Ali E.İMREK