[Pardus-kullanicilari] grub

Abdullah ÜLKER abdullah.ulker at yahoo.com.tr
20 Eki 2009 Sal 08:39:28 EEST

yasin şahin yazmış:
> aslında daha öncede grubla ilgili sorunlar yaşamış olmamla birlikte bu
> günkü sorunum şu deneme amaçlı olarak kurduğum windows 7 rc den sonra
> onu kaldırarak Pardusu tekrar kurdum fakat windows 7 nin boob maneger
> i pardus kurulumundan sonra da olduğu yerde duruyordu pardus grub
> kurulamamıştı. bu ve benzeri olaylarla daha sonraları karşılaşmamak
> için işletim sistemlerinden bağımsız çalışabilen bir önyükleyiciye
> ihtiyacım var. Eğer böyle bir ihtimal varsa. grup un bir sorunu yok
> çok güzel ama çalışmak için pardusa ihtiyacı var ilginçtir ve belkide
> [...]
acil durumlar için grub cdrom veya disketi hazırlayabilirsiniz.
Hazırlıklı olmakta fayda var bence.
fixmbr ile mbr nizi temizleyebilirsiniz. daha sonra grubu tekrar mbr ye
yazdırabilirsiniz.
wiki yi kurcalayın biraz.

--

Sevgi, Saygı, Linux Dolu Günler Temenni Ederim.

	       Truva Linux

       Türkiye'nin İşletim Sistemi

       http://www.truvalinux.org.tr

  http://caylakpenguen.wordpress.com