[Pardus-kullanicilari] grub

yasin şahin yasinsahinpardus at gmail.com
19 Eki 2009 Pzt 20:57:31 EEST

aslında daha öncede grubla ilgili sorunlar yaşamış olmamla birlikte bu günkü
sorunum şu deneme amaçlı olarak kurduğum windows 7 rc den sonra onu
kaldırarak Pardusu tekrar kurdum fakat windows 7 nin boob maneger i pardus
kurulumundan sonra da olduğu yerde duruyordu pardus grub kurulamamıştı. bu
ve benzeri olaylarla daha sonraları karşılaşmamak için işletim
sistemlerinden bağımsız çalışabilen bir önyükleyiciye ihtiyacım var. Eğer
böyle bir ihtimal varsa. grup un bir sorunu yok çok güzel ama çalışmak için
pardusa ihtiyacı var ilginçtir ve belkide bende xp ninde kurulu olmasından
kaynaklanan bir durum windows 7 ile kurulan önyükleyici windows 7
kaldırılmasına rağmen hala çalışıyor ve yerine bir başka şey kuramıyorum.