[Pardus-kullanicilari] grub

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Eki 2009 Sal 09:08:58 EEST

Arkadaşım
fixmbr ile MBR ı temizledikten sonra Pardus 2009 CD sini takıp sistemi
yeniden başlatın ilerleyin ve Kurtarma sekmesini seçerek grubu yeniden
kurdurun.Grub tekrar kurulmuş olacak ve sisteminizde kurulu olmayan işletim
sistemleri grubda yer almayacak ( Tabi daha önce kurulu olan Pardus
grubunuzun grub.conf dosyasında win 7 veya silinmiş windows yoksa) Eğer
parantez içindeki belirttiğim nedenden dolayı grub içinde sisteminizde
olmayan bir işletim sistemi görürseniz ekrana sağ tık ile komut çalıştır
penceresine kdesu kwrite /boot/grub/grub.conf yazıp enterleyin ve daha sonra
size sorulan yönetici "root" şifrenizi gırın açılan grub sayfasında
sisteminizde olmayan işletim sistemini silin kaydedip çıkın.Kolay gelsin