[Pardus-kullanicilari] masa üstü efektlerini etkinleitirme

Aydın Özcan gsforosman at gmail.com
28 Mayıs 2009 Per 10:41:48 EEST

Pardus 2009_Alfa'ı kurdum ayarlardan masa üstü efektlerini etkinleştir
dediğimde  Verilen yapılandırma seçenekleri ile masaüstü efektleri
etkinleştirilemedi. Ayarlar önceki haline döndürülecek.
X yapılandırmanızı kontrol edin. Özellikle gelişmiş seçenekler
bölümündeki birleşiklik tipine dikkat edin. Ekran kartım NVIDIA 7200 GS
NVIDIA 180 paketini kurdun açılışta Tekrar tanıyı seçtim ama ekran
kartımı tanımadı 2008.2'de NVIDIA 177'yi tanıyor.
Yardımlarınıza şimdiden teşekkürler.