[Pardus-kullanicilari] kooldock çöküyor

NeoTr 01passionate at gmail.com
28 Mayıs 2009 Per 09:26:37 EEST

On Wednesday 27 May 2009 17:42:50 selim singin wrote:
> kooldock sürekli çöküyor.pardus2008.2 kurulu ve tüm güncellemeler yapılmış
> durumda neden olabilir.

Merhaba kolay gelsin. Önceleri bende bu tür bir durumla karşılaşıyordum.
Kendime göre programları (paketleri) ekliyordum. Gayet iyi çalışıyordu fakat
bazı zamanlarda çöktü gibi mesajlar alıyordum.

Şimdi ise gerekli ayarları yapmama ve paketleri eklememe rağmen çökme gibi bir
sorunla karşılaşmıyorum. Şayet karşılaşırsanız konsole geçip tekrardan
kooldock yazıp çalıştırdığınızda biraz bekledikten sonra son ayarlarınızla
birlikte çalışacaktır.

Konsole'de iken Kooldock yazıp enterladığınızda hiç bir mesaj vermeyip bir
altta komut satırına geçiyorsa çalıştığını anlarsınız.

Biraz bekleyip yine çalışmıyorsa, çöktü gibi mesajlar veriyorsa, aynı durumla
karşılaşıyorsanız;
/home/KullanıcıAdı/.kde/share/apps
dizininin içinde bulunan Kooldock isimli klasörün ismini değiştirip
tekrardan kooldock'ı çalıştırın bakalım ne olacak. Muhtemelen ilk ayarlarıyla
çalışacaktır.