[Pardus-kullanicilari] masa üstü efektlerini etkinleitirme

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
28 Mayıs 2009 Per 11:02:48 EEST

28 May 2009 Perşembe günü (saat 10:41:48) Aydın Özcan şunları yazmıştı:
> Pardus 2009_Alfa'ı kurdum ayarlardan masa üstü efektlerini etkinleştir
> dediğimde  Verilen yapılandırma seçenekleri ile masaüstü efektleri
> etkinleştirilemedi. Ayarlar önceki haline döndürülecek.
> X yapılandırmanızı kontrol edin. Özellikle gelişmiş seçenekler
> bölümündeki birleşiklik tipine dikkat edin. Ekran kartım NVIDIA 7200 GS
> NVIDIA 180 paketini kurdun açılışta Tekrar tanıyı seçtim ama ekran
> kartımı tanımadı 2008.2'de NVIDIA 177'yi tanıyor.
> Yardımlarınıza şimdiden teşekkürler.

Bir konsol penceresi açın, su - komutu ve root şifresi ile yetkili kullanıcı olun.
pisi it xorg-video-nvidia180 komutu ile Nvidia sürücüsünü kurun.
zorg -d nvidia/xorg-video-nvidia180 komutu ile Pardus'un, nvidia sürücüleri ile açılacak şekilde
ayarlamasını sağlayın.
Bilgisayarı kapatın ve yeniden açın. Bakalım ne olacak?

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN.