[Pardus-kullanicilari] kooldock çöküyor

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
27 Mayıs 2009 Çar 17:48:05 EEST

Selamlar,
Zamanında benimde başıma çok gelmişti ama çözülmemişti. Hatta hata kaydı
bile açmıştım sanırım. Normalde pek çökmüyor. ne zaman ki kendinize göre
ayarlar eklemeler falan yaptığınızda çökmeye başlıyor. Türkçe isim
vermekten falan mıdır diyerek de denemiştim ama yine çöküyordu.

Şu anda evdeki makinada yine denemeye başladım. Ama dediğim gibi fazla
bir ekleme yapmadım. Bakalım ne olacak?!

Tüh yaa... :( Ben de sevinmiştim düzeltildi diye ama sizden bu haberi
duymak üzdü beni... :(

Kolay gelsin,
Mucip:)

selim singin yazmış: