[Pardus-kullanicilari] Kutlama mesajları ile ilgili oylama

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
22 Mayıs 2009 Cum 03:17:09 EEST

Kim 19 Mayıs'a yahut diğer Milli Bayramlara karşı olduğumuzu söyledi Allah
aşkına size?.. Biz tüm kutlama duyuru v.b.g durumların yerinin burası
olmadığını belirtmek istediğimiz için hayır oyu kullandık. Burada kimse
kimsenin vatanseverliğini sorgulamasın, zaten buna kimsenin hakkı da yok.

Kolay gelsin iyi günler.

21 Mayıs 2009 Perşembe 23:31 tarihinde okanogretmen