[Pardus-kullanicilari] Kutlama mesajları ile ilgili oylama

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
21 Mayıs 2009 Per 11:18:56 EEST

Selamlar,
Dahil olmayayım dedim ama dayanamadım!...

Bu listedeki arkadaşların vatanseverliğinden hiç şüphem yok. Olmamalı
da. Zira bu listedeki herkes bir şekilde Pardus kullanarak ve
kullandırarak bu ülkeye sözde değil ama özde hizmet ediyorlar...

Ancak gelen tepkiler biraz şiddetli olmakla birlikte çokda haksız
sayılmaz. Yılmaz BİLGİLİ arkadaşımız gayet net ifade etmiş. Elbette
insanlar mutluluklarını paylaşmak istiyorlar. Bu çok güzel ama net
üzerinde, arşivlerde bu şekilde bir kirlilik de çok hoş olmasa gerek...

Tüm arkadaşlarımı *ÖZELLİKLE* Pardus konusunda mesajlar göndermelerini
önemle rica ediyorum. Ama ola ki farklı bir mesaj gönderen arkadaşa da
kibarca uyarı verilmesini de rica ediyorum...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Yılmaz Bilgili yazmış: