[Pardus-kullanicilari] Kutlama mesajları ile ilgili oylama

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Mayıs 2009 Cum 00:19:12 EEST

On Thu, 21 May 2009 23:31:55 +0300
okanogretmen <okanogretmen at gmail.com> wrote:

> Bu tür durumlar için filtreleri kullanabilirsiniz örneğin 19 Mayıs'ın
> kutlanmasına Türk olduğunuz halde dayanamıyor keşke Arabistan
> çöllerinde yaşasaydım da bu günleri görmeseydim diye düşünüyorsanız
> Araçlardan posta süzgeçlerini seçin. Yeniyi tıklayın ardından süzgeçe
> bir isim verin. sağdakini içeriyor ise yazısının sağına 19 Mayıs
> yazın bundan sonra içeriğinde 19 Mayıs yazan hiç bir ileti sizi
> rahatsız etmeyecek.
>
> Yok ben ondan rahatsız değilim felsefe olarak kutlamaya karşıyım
> diyorsanız belkide süzgeçte "kutlu olsun" gibi bir kelime
> [...]

 Normalde bu tarz mesajları yanıtlamam ama 19 Mayıs gibi önemli bulduğum
bir konuda haksızlık yaptınız.

 19 Mayıs'ın kutlanmasına kesinlikle karşı değilim, olmam da zaten
mümkün değil.

 Her şeyin yeri, zamanı, uslubu vardır, bu listenin de hangi konu ile
ilgili olursa olsun amacı dışında kullanılmasını doğru bulmuyorum.

 "Listenin konusu dışına çıkmama" ricasını da tanımadığınız insanları
damgalama malzemesi yapmanızı da art niyetli buluyorum.

 Basit ve kısa yazdım. Eğer isterseniz ne demek istendiğini anlarsınız
ve konuyu uzatmazsınız.