[Pardus-kullanicilari] Kutlama mesajları ile ilgili oylama

okanogretmen okanogretmen at gmail.com
21 Mayıs 2009 Per 23:31:55 EEST

Bu tür durumlar için filtreleri kullanabilirsiniz örneğin 19 Mayıs'ın
kutlanmasına Türk olduğunuz halde dayanamıyor keşke Arabistan çöllerinde
yaşasaydım da bu günleri görmeseydim diye düşünüyorsanız Araçlardan
posta süzgeçlerini seçin. Yeniyi tıklayın ardından süzgeçe bir isim
verin. sağdakini içeriyor ise yazısının sağına 19 Mayıs yazın bundan
sonra içeriğinde 19 Mayıs yazan hiç bir ileti sizi rahatsız etmeyecek.

Yok ben ondan rahatsız değilim felsefe olarak kutlamaya karşıyım
diyorsanız belkide süzgeçte "kutlu olsun" gibi bir kelime
kullanabilirsiniz. Belki de daha yaratıcı bir fikir gelebilir aklınıza.