[Pardus-kullanicilari] Kbluetooth

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
2 Mayıs 2009 Cmt 13:12:35 EEST

02 Mayıs 2009 Cumartesi 02:18 tarihinde Ozan Çağlayan <ozancag at gmail.com>yazdı:

> İşin fenası en son güncellemeleri ben yaptım ve yaptıklarımda çalışan şeyi
> bozacak bir şey
> göremiyorum, detaylıca inceleyeceğim.
>
> Bugün bir defa, telefondan 1 adet fotoğraf yolladım, bilgisayar aldı ve
> akabinde bluez-utils
> kapattı kendini. Sonra tekrar tekrar denedim, bu sefer hiç kapanmadı.

ben bu şekilde değil de kblutooth simgesine tıklayınca gelen
pencereden>cihaz ismi>obex file transfer şeklinde
hafıza kartının içinde gezinerek dosyaları alıyorum. daha önceden hiç bir
transfere izin vermeden şu hatayı[1] veriyordu.
şimdi yeni paketi tekrar kurup denedim, bir dosyayı transfer ettikten sonra
[1] hatasını verdi. 3 sefer denedim her seferinde
hatayı tekrarladım.

> Sizler *her defasında* bu davranışı tekrarlayabiliyor musunuz?

evet tekrarlayabiliyorum...

[1] http://img392.imageshack.us/img392/6509/bluezerror.png