[Pardus-kullanicilari] Kbluetooth

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
2 Mayıs 2009 Cmt 02:18:44 EEST

Selim Tavşan wrote:
> 01 Mayıs 2009 Cuma 13:48 tarihinde Ozan Çağlayan <ozancag at gmail.com
> <mailto:ozancag at gmail.com>> yazdı:
>
>     Böyle bir sorun var evet ben de çok rahatsızım bu konuda, halen
>     sebebini anlayabilmiş değilim,
>     her defasında tekrar da edemiyorum.
>
>     Tekrar bakacağım..
>

> şimdilik bir önceki bluez-utils paketini[1] kurunca benim sistemimde
> bluetooth sorunsuz çalışıyor.
>
> [1] http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2008/bluez-utils-3.36-32-4.pisi

İşin fenası en son güncellemeleri ben yaptım ve yaptıklarımda çalışan şeyi bozacak bir şey
göremiyorum, detaylıca inceleyeceğim.

Bugün bir defa, telefondan 1 adet fotoğraf yolladım, bilgisayar aldı ve akabinde bluez-utils
kapattı kendini. Sonra tekrar tekrar denedim, bu sefer hiç kapanmadı.

Sizler *her defasında* bu davranışı tekrarlayabiliyor musunuz?